ekipagemedtassar.blogg.se

Livet med en cocker högt & lågt!

KM, rally & agilityuppvisning

Publicerad 2015-08-12 22:29:11 i Allmänt,

I helgen var vi iväg på usm och förutom att det var jätte roligt att träffa alla så startade vi även i rally. Själv tyckte jag det gick bra och var nöjd över han vi slutade på 65 poäng. 
Nu till helgen så har vi på klubben 50 års jubileum så då är det lite aktiviteter under dagen och det hela börjar med en rally tävling som jag inte tänkte va delaktig i men sen blev det en anmälan ändå ^^ 
Förutom rallyn så ska jag även hålla i agilityuppvisningen ihop med en till från klubben. Hoppas då även att Milou sköter sig och allt går som tänkt och gör det de så tänker jag ställa upp i KM på klubben vi gått våra agilitykurser på. 
Hoppas innerligt att han inte sticker på uppvisningen då detta har gått framåt så mycket nu så känns det som allt bara rasar igen och allt mitt förtroende för han sjunker igen...
Han har inte stuckit på säkert 2 månader eller liknande. 
Men hur som helst gör vi vårt bästa. Kram Emma & Milou 




Bild av Cornelia Johansson blogg: branys.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Vendela Sandell

Publicerad 2015-08-17 21:47:37

Så kul att träffas, men synd att vi missade er start!

Svar: Ja super roligt☺️ nja va väll inte så mycket och se😅 tyvärr missade jag ju er start också😕
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

14 årig tjej med mycket stort intresse för hundar och hundsport.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela