ekipagemedtassar.blogg.se

Livet med en cocker högt & lågt!

Planer inför usm

Publicerad 2015-07-21 00:48:49 i Allmänt,

Jag hade från början inga planer för usm men in i sista så bestämde jag mig för att köra min rallydebut då. 
Som många andra så tränar jag också inför detta ^^ och det jag tänkt mig att vi ska hinna är att besöka lite olika klubbar och ställen och även byta så vi får lite olika miljöer. 
Till en början hade jag rätt dålig koll på vilka skyltar som ingick i nybörjar klassen så kollade upp det och insåg rätt snabbt att skyltarna inte var så svåra. 
Så det vi jobbar på inför usm är kontakt och att det ska funka i olika miljöer. 
Tycker faktiskt att han utvecklats en del sen jag började satsa på rallylydnad han har för det första fått bättre kontakt och sen har vi nu även lagt mer tid till att få ett finare fotgående kan säga att finare har det blivit men långt från perfekt. 

Från och med den 28juli nu så kommer Elsa och Abbe till oss och stannar till 2 augusti då vi åker ner till Göteborg och och då kommer vi befinna oss hos henne tills usm är över. 
Förutom att vi äntligen får träffa Elsa och Abbe igen så kommer vi ju under usm träffa ett gäng härliga personer man pratat med innan men som bor en bit bort från en. 
Bland annat så längtar jag efter att få träffa Limitless medlemmar och och givetvis er andra som ska dit och skulle vilja träffas ;) 
Så det är ungefär såhär vi tänkt över usm ;D 
Kram Emma & Milou




Kommentarer

Postat av: Vendela Sandell

Publicerad 2015-07-21 09:16:12

Kämpa på! Resan dit är oftast lika rolig som när det går bra på tävling sedan! Ses gärna på usm! :)

Svar: Ja, ses jätte gärna på usm!! :)
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

14 årig tjej med mycket stort intresse för hundar och hundsport.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela