ekipagemedtassar.blogg.se

Livet med en cocker högt & lågt!

Om oss

Publicerad 2015-06-29 01:35:16 i Allmänt,

Jag heter Emma och är 14 år med stort hundintresse och äger en helt egen liten blandning av cocker spaniel & cavalier king charles spaniel (Milou) som ligger på 1 år sen ska jag även träna en lite ny hemkommen labrador valp (Bonzo) och sen innan tränar jag en rottweiler tjej (Roxy) som just är 3 år gammal. 
Med Milou satsar jag just nu på rallylydnad men när han blivit lite äldre har vi även planer för agilityn som vi redan tränar och freestyle är också något vi är intresserade av. 
Roxy får sig lite all möjlig träning men först och främst tränar vi agility. 
Bonzo som faktiskt kom till oss idag är tänkt att iallafall jag ska träna och tävla i rallylydnad med. 
Så hundträning är liksom det som sker här på dagarna. Hoppas ni vill följa oss här, det som kommer komma upp här är träning, tänk, tips och lite allt möjligt som händer i vår vardag. Kram från oss. 

Bonzo
Milou
Roxy

Jag (Emma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

14 årig tjej med mycket stort intresse för hundar och hundsport.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela