ekipagemedtassar.blogg.se

Livet med en cocker högt & lågt!

Fotografering

Publicerad 2015-09-13 00:09:00 i agility, tävling, vardag,

Vi känner en som är väldigt duktig på att fota så idag begav vi oss ut till skogen för att fota vovsingarna.
Jag hade lite funderingar över hur vi skulle fota Milou i en SKOG!!
Liksom varje gång vi kommer till en skog blir han helt vild och stänger av öronen. Vilket då innebär att han inte skulle kunna vara lös...
MEN av någon märklig anledning så fixade han det galant idag.
och medans vi ändå var i skogen och han lyssnade så bra passade vi på att traska runt i blåbärsris.
imorgon ska han som fotade komma med bilderna så hoppas på att kunna uppdatera några av de imorgon om jag får tid.
Imorgon åker jag även iväg med Emiliapå agility tävling och då tänkte jag att min kamera skulle få hänga med och hoppas på att få ihop lite bilder att publicera.
Säger även ett stort lycka till Emilia och Trazzel på er första tävling!!
kram Emma & Milou
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

14 årig tjej med mycket stort intresse för hundar och hundsport.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela