ekipagemedtassar.blogg.se

Livet med en cocker högt & lågt!

lydnadspass

Publicerad 2015-09-15 13:01:25 i Allmänt, Hundsport, Lydnad, Träning, vardag,

Igår åkte vi iväg till klubben då det var öppethus & medlemsmöte.
Milou, jag, pappa och Roxy började med en liten skogs promis sen körde jag och Milou en liten del från de jag tänkt ha med i vårt freestyle program och lagom tills vi kändes oss klara med det så satte medlemsmötet igång så vi gick in och satte oss, pratade om lite olika saker och bestämmde oss också för att prova en ny sak på måndagens öppethus för att öka VI-känslan i klubben ;)
så på våra öppethus kvällar så är det tänkt att börja med en liten gemensam promenad sedan lite tid till egen träning och efter det ta en liten gratis fika gemensamt :D
Så om nån som läser detta är från Skara BK så vet ni de nu ^^ (tror inte nån här kommer från Skara BK men jaja)
 
Efter medlemsmötet var det tänkt att vi skulle bege oss hem men det slutade med att både jag och pappa körde ett litet lydnadspass.
Milou skötte sig super och klarade alla momenten till Lydnads klass 1.
Dock ett väldigt hoppigt fotgående för att han var så glad och sprallig men det som gjorde mig gladast var att han inte stack med mig en enda gång och var ju lös inprincip hela tiden.
Kanske kan det bli något av denna hunden ändå x3 Detta är ju inget vi tänkt satsa på men kul att variera träningen med.
 

Kommentarer

Postat av: Cornelia och hundarna

Publicerad 2015-09-15 13:33:36

Så het man är xD

Svar: Alltid xD
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

14 årig tjej med mycket stort intresse för hundar och hundsport.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela